Pages

Tuesday, September 8, 2009

Another Day of Business as Usual in the Twitter Flooding

Another Day of Business as Usual in the Twitter Flooding! Gosh, I would hate to go so far as to say clueless, but it surely seems some people are clueless with their incessant drowning of Twitter with the same tweets over and over and over again!


I am hoping to get past this topic and on to the positive examples of excellent Twitter users -- there are some fine examples amongst Squidoo lensmasters. Not to worry, we will be coming out of the darkness soon to showcase the shining examples.

But to return to that multiple twitter user/Squidoo lensmaster who also does multiple, duplicate posting on the forums. Do you know WHAT it 'sounds' like or 'looks' like with those machine guy, rapid fire tweets on the same links?

Here is session #1 converted into what they are saying:
Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Check out my store, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Check out my store, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens!
And, here is their second session, through their second Twitter ID, for the same links, converted into what they are saying:
Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Follow me on Squidoo, Follow me on Squidoo, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens, Read my Squidoo lens
Do you get that? Does converting the repetitive tweets not zero in on the craziness of all that promotion? I don't know about you, but I might need to schedule me a lobotomy!

1 comment:

jaz@octoberfarm said...

sure brenda...that would be fine!